...::مزخرفات بین دو سیگار::...

مردی که روبروی تو سیگار می کشد/باحلقه های دود دورخودش دار می کشد

...::مزخرفات بین دو سیگار::...

مردی که روبروی تو سیگار می کشد/باحلقه های دود دورخودش دار می کشد

راحتم بگذارید...

بگویید 

مهتاب یاد من نیفتد.
شبها
توی سوراخم می خوابم
و صبح ها کنار چاه کوچک
میروم به دنبال پروانه
به خورشید بگویید دنبال من نباشد
اکثرا در سایه ها
تنها هستم
به جست و خیز
باد و برگها نگاه می کنم
دلم را خوش می کنم
که هنوز پاییز است
که هنوز فرصت هست... 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
صدا 31 فروردین 1388 ساعت 14:41

پاییز با برگ های زرد آمد.

تا یادم باشد دیگر هیچ وقت برایت از دلتنگی هایم نگویم ...

رضا 1 اردیبهشت 1388 ساعت 12:07 http://www.kame-akhar.blogsky.com

اما افسوس که تمام آفرینش فضول! خلق شده تا همیشه یکی باشد که به کارت کار داشته باشد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد