...::مزخرفات بین دو سیگار::...

مردی که روبروی تو سیگار می کشد/باحلقه های دود دورخودش دار می کشد

...::مزخرفات بین دو سیگار::...

مردی که روبروی تو سیگار می کشد/باحلقه های دود دورخودش دار می کشد

وصیت نامه...

"حال مردن ندارم "  

(وصیتنامه ی یک گمشده که توی کویر زیاد راه رفت و آخرش هم مرد) 

 

.................................................................................................... 

 

و گفت
و گفت
و گفت
و گفت
تا از تیمارستان آمدند و او را بردند...

نظرات 2 + ارسال نظر
صدایی خسته توام با سکوت 8 اردیبهشت 1388 ساعت 10:08


عدد هفت برایم و برایش و برای همه مقدس است.
روز هفت برایم شوم بود و برایش خیر یا شوم نمیدانم!!!!
وای بر من که باید n روز تحمل و صبر پیشه کنم تا به صدای او برسم.
صبری توامان با صدای بلند سکوت.
وای بر من که چه خواهم شد....وای بر من
میدانم و میداند که دیوانه خواهیم شد.

خیزران 8 اردیبهشت 1388 ساعت 16:11 http://kheyzaran.blogsky.com


با سلام مجدد
راستی وبلاگ شما را با نام مزخرفات بین دوسیگار لینک کردم اگر نمی پسندی لطفا بنویس به هر شکلی بخواهی تغییرش خواهم داد
باادب واحترام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد