...::مزخرفات بین دو سیگار::...

مردی که روبروی تو سیگار می کشد/باحلقه های دود دورخودش دار می کشد

...::مزخرفات بین دو سیگار::...

مردی که روبروی تو سیگار می کشد/باحلقه های دود دورخودش دار می کشد

فرهاد نامه

"چه می داند آدم هان؟" فرهاد سیگاری روشن کرد گفت: "می رود درس می خواند آدم درس می خواند مهندس و خوشبخت می شود بهترین مهندسهای عالم بعد یکهو عشق می آید و آدم می افتد توی بدبختی و هر چه پتک می زند آرام نمی شود دلش. آخرش دیوانه می شوم می زنم این پتک را توی سرم وخلاص " گفتم: "می فهمم حالا برویم پتک بزنیم؟" دست گذاشت روی شانه ام و گفت:"تو دیگر خراب من نشو برو سراغ زندگی، من یکی برای دنیا بس است" گفتم: " بابا فردین! بابا فداکار!"

نظرات 2 + ارسال نظر
صدایی خسته توام با سکوت 8 اردیبهشت 1388 ساعت 10:05

دیشب برای اولین بار

یک پارچ آب به خود خورانیدم..
چرا که باید اشکی برای ریختن باشد
هرگز نخواهم گذاشت اشکها به چشمانم خشک شوند
گریستم..گریستم.. با صدای بلند سکوت
یادم آمد که با آن همه لطافت و عشق گفته بود دوست ندارد گریه کنم
آمدم گریه نکنم
اما
تمام پارچ را گریستم
آرام آرم به خواب رفتم
متکایم خیس و لچ است!
هر شب میگریم و هر روز با چشمانی پر از باد و ورم به میان مردم خواهم رفت.
تا ببینند عاقبت عشق پاک و واقعی را.

خیزران 8 اردیبهشت 1388 ساعت 16:08 http://kheyzaran.blogsky.com


دوست خوبم
ممنون که آمدی
کامنتتو جواب دادم از اینکه منو لینک کردی ممنونم
خوشحالم که اجازه میدی لینک وبلاگتودر خیزران بذارم
خیزران وبلاگ اصلی من برگهای فرعی دیگری هم دارد به نامهای:
فیروزه
خورشید(عکس)
ماهتاب(عکس)
پشوتن(معرفی شاعران)
ازاوراق زرنگارکتابها(معرفی کتاب)
مینیمالنویسی
قطره محال اندیش
دقیقه نود(خبر)
لینک همه درخیزران هست وهمه با هم روزهای پنجشنبه به روز میشوند خوشحال میشوم به دیدنم بیائی البته به دیدنت خواهم آمد خوشحال میشوم بدانم که پست هایت را با چه فاصله های زمانی مینویسی
باادب احترام ومحبت بیکرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد