...::مزخرفات بین دو سیگار::...

مردی که روبروی تو سیگار می کشد/باحلقه های دود دورخودش دار می کشد

...::مزخرفات بین دو سیگار::...

مردی که روبروی تو سیگار می کشد/باحلقه های دود دورخودش دار می کشد

دخترک هلندی در بیابان...

و به راه می شدیم و مردی را دیدیم قدم به قدم به خاک افتاده، کویر را می لیسید.  

گفتیم: "تا این چه باشد؟"  

گفت:" معشوق تازه، دوست دختر قبلی من است برای برنامه امشب تمرین می کنم" 

 بعدش خندید و گفت: "بد عادتش کردم، بد عادتش کردم" 

 

............................................................... 

  

شنیده ام که در یکی از شهرهای هلند یک دختری بوده که آنقدر زیبا بود که وقتی روی سنگ می نشست و بر می خواست سنگها از او به خاطر اینکه باسنش نرم بوده تشکر می کردند...
و خیلی از سنگها را در کلمبیا  می شناختم که به امید اینکه روزی دخترک به آنجا مسافرت کند و آنها بتوانند از او تشکر کنند زبان هلندی می خواندند...

نظرات 1 + ارسال نظر
شیمودا 11 اردیبهشت 1388 ساعت 14:46 http://shimoda.blogfa.com

وای از این عادت های حساب نشده
خیلی کارها در ابتدا آسان به نظر می رسند اما امان از زمانی که در ورطه تکرار بیفتند
عادت کرده کاری است که شده
من هم به زبان هلندی علاقه مند شدم
گفتم که تقدیر اینچنین است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد