...::مزخرفات بین دو سیگار::...

مردی که روبروی تو سیگار می کشد/باحلقه های دود دورخودش دار می کشد

...::مزخرفات بین دو سیگار::...

مردی که روبروی تو سیگار می کشد/باحلقه های دود دورخودش دار می کشد

فرهاد نامه

می رفتیم توی یک دیاری که هیچ چیزی جز شب ما را از هم جدا نمی کرد.  

از من پرسید: "خسته ای"  

گفتم: "زود خسته می شوم"  

گفت: "چقدر زود؟"  

گفتم: "قبل از اینکه شروع کنم"  

گفت: "من هم اولش همینطور بودم کم کم یاد می گیری"  

توی دره های بیستون گرگها بی وقفه زوزه می کشیدند...

نظرات 2 + ارسال نظر
صدایی بلند توام با سکوت 18 اردیبهشت 1388 ساعت 00:26

یاد میگیری
لذت می بری
عادت میکنی
در آخر هم
از یکنواختی
متنفر می شوی


این عرف.رسم و قانون است.

f.jojo 18 اردیبهشت 1388 ساعت 11:25

دیدید!
دختری که یک عمر گیسوانش را به باد سپرده بود
یک روز تا چشم گشود
گیسوانش را باد
با خود برده بود.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد