...::مزخرفات بین دو سیگار::...

مردی که روبروی تو سیگار می کشد/باحلقه های دود دورخودش دار می کشد

...::مزخرفات بین دو سیگار::...

مردی که روبروی تو سیگار می کشد/باحلقه های دود دورخودش دار می کشد

نفس هایتان را حبس نکنید...

-  انگشتانش
لا به لای سرمه ای هایم...

- فوت آرامش
گیسوانم را...

- خواستم بگویم:
"آب"
حرفهای بسیاری
رفته بود از من
مثل خون از من
خواستم بگویم...

- آه...
پیشانیش
با نفسهای من تصادف کرد
 

-آخ...
بال پلکهاش
صورتم را سوزاند

- موهایش همه سشواری بود
شکل چشمانش اطواری بود
لای سینه هایش بخار بود
من تو چشانش بچه بودم

- به نفسهای من عادت کرد

- گفتم
زی...نگ
خانوم
توپ من
تو
حیات شما نیافتاده؟

- به نفسهایم عادت کرد
به بوی ترش در سینه هایم عادت کرد
تفهایمان با هم قاطی شد...

- به نفسهایم عادت کرد
به فوت آرام  عادت کرد
دستهایش دوید روی پارچه شلوار...

- به نفسهایم عادت کرد

- به نفسهایم عادت کرد
گرم بود
گرمم شد

-پنکه را روشن کرد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد