...::مزخرفات بین دو سیگار::...

مردی که روبروی تو سیگار می کشد/باحلقه های دود دورخودش دار می کشد

...::مزخرفات بین دو سیگار::...

مردی که روبروی تو سیگار می کشد/باحلقه های دود دورخودش دار می کشد

داستانک

سعی کرد پشت هم چهار تا روپایی بزند جلوی دخترها. نتوانست و ضایع شد. گفت:" به درک یک کار آسانتر." قدری خاک گرفت توی مشتش و با یک نگاه همه اش را کیمیا کرد. دخترها به او خندیدند و رفتند روپایی زدن رونالدو را ببینند. گفت: "ممنونم که کونتان را طرف من کردید کونهایتان خیلی قشنگ است" بعد کیمیایش را توی آسمان فوت کرد و فکر کرد با کمی تمرین بیشتر شاید بتواند چهارتا روپایی بزند ولی به هزار و خورده ای و اینها نمی رسد. ناامید شد. گفت: "می روم پیش حافظ ببینم شعر جدید چی گفته"

نظرات 1 + ارسال نظر
پریسا 20 اردیبهشت 1388 ساعت 09:04 http://asemoneabiii@yahoo.com

سلام
من متاسفم که چنین صحبتی رو میگم ولی
دیشب ساعت یک ربع به ۱۲ برنامه ای شبکه ۳ نشون داد در مورد سیگار و اعتیاد. (مرگ تدریجی)
نمی دونم چرا یک لحظه به یاد وبلاگ شما افتادم و احساس بد و دلنگرانی مال شما و تمام جوونهایی که مثل شما سیگاری هستند پیدا کردم.
سیگار سر منشا تمام بدبختی ها و روان پریشی ها در زندگی انسانه.کسی که سیگار میکشه اگر نتونه ترک کنه مصلما و قطع به یقین به مواد دیگم اعتیاد پیدا میکنه.
و وقتی به خودش میاد که تمام هستیش رو از دست داده.
آرزو میکنم که انسانها به وسیله ی سیگار بی ارزش بدبخت نشن و انسانهای بد بخت سیگاری نشن.
برای شما هم آرزو میکنم و دعا که دست از کشیدن سیگار بکشید و به این زندگی نکبتی پایان دهید.
از قدیم الیام گفته اند:
خر خاک می خورد و کوریش را خود میکشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد