...::مزخرفات بین دو سیگار::...

مردی که روبروی تو سیگار می کشد/باحلقه های دود دورخودش دار می کشد

...::مزخرفات بین دو سیگار::...

مردی که روبروی تو سیگار می کشد/باحلقه های دود دورخودش دار می کشد

ولم کن بابا....

مرا صدا نکن
گوشم را گرفتم
و می دوم
میان دشت
پا برهنه دور می شوم
از تو
از مردم
به هر که دست می زنم
سنگ می شود
هر چشمی را که بوسیدم
کور شد
به هر دیواری تکیه دادم رمبید
با هر که حرف زدم دیوانه شد
این سرنوشت من است
فریاد می زنم
نمی شنوم
دست نمی زنم
تکیه نخواهم داد
مطمئن باش
شبها
که حالم آرامتر است
مدام
به سینه هایت
نگاه خواهم کرد
تو مال من شده ای
همه دنیا مال من است...

نظرات 1 + ارسال نظر
صدایی مرده 21 اردیبهشت 1388 ساعت 15:48

شیرین بعد از خوندن این متن گفت بگم:
نمک رو زخم من نپاش
تویی تنها دل خوشیم
غیر مستقیم تیکه ننداز
نگو تیکه ی هم نمیشیم....
از رو دلسوزی میخندی
یا اینکه همش تو مسخره میکنی...
چرا زورکی واسه من از عشق دم میزدی...
حالا که می خوای بری
نمی خواد بهم بگی
عاشقی یا دوسش داری
واسه نبودنم خدا خدا نکن
وقتی که رفتی از پیشم پشتتو نگاه نکن
میگی بزارم برم ببینی بعد تو من
با کسی دیگم یا فقط تو کف توام
اینکه من تو رو می خوام خوب معلومه
آره تو منو نمی خواستی
بود عیب تو همین
ازت ممنونم اگر موندی بام زورکی
آره ممنونم
اگر خوندیش زورکی
حال و روزم و نپرسیدی ، برو دیگه
بدون، شیرین هر جا بشینه داستان تو رو میگه
تو که می خواستی بری غیر مستقیم
برو ولی یه درصد فکر من و نکن که......
فقط خواستی دلم و ببری
بردییم خداییشم
تنها بدی عشق اینه
عاشقا همیشه جدا میشن
ازت ممنونم اگر واسم دل میسوزونی تو
آره ممنونم
اگر هنوزم به فکرمی تو
بگو اندازه ی من کی میخوره غم تو
راستی راستی نمی خوایم؟ برم بدون تو؟
حالا که دوستم نداشتی تو
می زارم میرم .....گم میشم.....
ولت میکنم بابایی................
حالا که داغی میگی داری میری ما رو حلال کن
بدی یارو ببخش میدونم خوبیا حلال تو
حق داری نبینیمو بگی بد بودم همش
اگر تا الانم بام موندی ممنونم ازت
آره ممنونم
اگر با هر ساز من رقصیدی
تو راستی راستی یه پیشیه ناز و بی تقصیری
نزاشتی که نزاشتی من داشته باشم تو رو
حالا که دل تو موندن با من نخواسته پس برو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد